ספרים ופעילויות
ספרים לשנה״ל תשע”ט

אוי לא, ג’ורג’!

לכלבלב ג'ורג' קשה להתאפק ולא לעשות דברים אסורים. לפעמים הוא מצליח ולפעמים לא כל כך. סיפור משעשע על הבחירה בין טוב לרע ועל האפשרות לתקן גם אם אנחנו מקלקלים.  

לפרטים נוספים

רק אני ואתה – שירים לפעוטות

"רוץ בן סוסי", "קן לציפור", "יוסי בכינור" ועוד. קובץ שירי ילדים אהובים מאת המשורר הלאומי חיים נחמן ביאליק. הזדמנות נוספת ליהנות יחד מקלסיקה עברית.

לפרטים נוספים

שִׁשָּׁה בשקיק אחד

שקיק שקוף ודקיק עף ברוח, עד שלוין קיפניס מכניס לתוכו את מיטב פירות הארץ. קלסיקה מחורזת על אהבת הצומח בארץ ישראל.

לפרטים נוספים

דוקטור אף וזנב

מה יעזור לגיא החולה? המרק של סבתא? התה של סבא? תרופה? ואולי רק הכלבה יויו תצליח לעזור לו להרגיש טוב יותר? ספר חדש על כוחן המרפא של ידידות ואהבה.

לפרטים נוספים

כמה טוב להיות ביחד

כשמלבן, עיגול, משולש וריבוע עומדים לבד, הם רק צורות. מה קורה כשהם מתחברים זה לזה? ספר מלא דמיון ושעשוע על ההנאה והשמחה שביחד.

לפרטים נוספים

סיפור על טיול של ארנב וחתול

האוכל של חתול לא טעים לארנב, וחתול לא מצליח ללעוס את האוכל של ארנב. האם הטעם השונה ימנע מהם להיות חברים? סיפור על חברוּת מיוחדת מאת סופרת הילדים האהובה מיריק שניר.

לפרטים נוספים

הקיפוד הקטן

החברים של הריסון הקיפוד עוזרים לו לסחוב הביתה תפוח גדול וכבד, ובתמורה מבקש כל אחד מהם לנגוס מהתפוח חתיכה. כשמגיע זמן הארוחה, הם מגלים שיש מעט תפוח והרבה חברים. סיפור ...

לפרטים נוספים

הצב של אורן

אורן מאוד רוצה צב ויוצא עם אבא לחפש צב בחורשה. אימא מביאה לגן אחד בדיוק כמו שהוא רוצה, ואורן וחבריו מטפלים בו ומאכילים אותו. אבל כשהילדים אוכלים ארוחת בוקר, הצב ...

לפרטים נוספים